|
|
6th.Fri.Dec.2002 Open 18:00 WINDS GALLERY
|
日 時
|
2002年12月6日(金)開場 18:00 |
料 金
|
料金 ¥2,000円(当日券のみ) |
会 場
|
ウィンズギャラリー 吉祥寺 武蔵野市吉祥寺本町3−4−11 7F |
■yxetm+ Yurihito Watanabe | chant & laptop | ||
声のイマージュ、あるいは、声・身体・言語、それら廃れたマテリアルに執り憑いたドグマティックなイマージュに抗うようにして、そのサウンドが折り開かれる襞の最中に、誰でもないものの相貌を点す。 Airplane Labelより近日リリース予定のソロ・コレクション『MILLE COME´DIES ― LE DOUBLE INAUDIBLE / music for three installations』には、2001年『ラディカル・ファッション』ビクトリア&アルバート・ミュージアム、『The Door Practice』オルタナティヴ・アート・スペース改善、『十時間』サンフランシスコMOMA のために制された、三つインスタレーションのための音楽が収録される。 |
■arrhythmia | ||
JUN KAWABATA | - SOUND COLLAGE,SYNTHESIZER - |
|
HIDEKI ATAKA | - COMPUTER,SOUND EFFECT - |
|
tm | - VOICE,EFFECT GUITAR - |
|
■Autrement qu'etre-1 (Tetsuo Furudate + Sumihisa Arima) | ||
音楽であり、音楽でなく、音響を使用するのはただ用具としてか? では、何を具現化しようとしているのか? 笑いと苦渋がいつも期待と過労の間を行ききし、目的と根源がうつしみあってよくわからない。岩石のように硬直し、ただ岩石のように存在だけが重い。 重いことだけが存在の目的であるかのように。 |
|
|
Tetsuo Furudate
|
■ヘルムート・シェッハー h. schafer/red cross prod. | ||
The content of my work is the musical everyday noise, which is covering all our lives, more and less disturbing, but if you are able to listen it's a form of orchestra that is escorting our whole way. Out of this I take small audio fragments to which I assign a musical function like the different instrument groups of an orchestra. A live con-cert is a mixture of composition and improvisation, this means I know the possible and functional combination of the different sound and the content of the improvisa-tion is the real time DSP work. |
|